I know what I want.

Gormorgon!
ja, kvällarna blir bara senare och senare!
inatt blev klockan halv 3 innan jag somna.....
men jag låg och prata med Lukas, så ja. jag klagar inte!
men det var lite småjobbigt att stiga upp imorse
det måste jag medge ;)
haha.
men it göre nå. nu är jag vaken, och sitter för tillfället
och äter frukost. om en kvart blire stallet somvanligt.
sen skolan till halv 2 (våran slöjd är inställd), och efter den vandrar jag nog till stallet
på en gång, och gör klart där.
sen hem och fixa lite, för att senare bege mig till luleå igen ;)
jag hoppas bara jag får tag i lilldavve, så jag kan låna hans busskort.. haha
annars blire illa !
men det löser sig nog.
dessutom ryktas det om att jag&friff ska göra våran so-redovisning idag, eller tillochmed
nu på morgonen.... inte kul.
nåja, nu ska jag springa och borsta tänderna.
pusss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0