I know you think you're special

hej!
dagen har varit rätt okej, förutom att det har varit jävulskt kallt i alla klassrum! ;o
och att frida har varit allmänt arg på mig ;( haha.
dagen började med no, fick veta nationella, klarade det på 13 poäng ;) G var 11.
sen vare matte, jobbade på rätt flitigt (Y)
engelskan var jobbigare, tröttheten började komma, huh..
sen lunch, köttbullar m. potatis ! ovanligt, så gick från matsalen mätt för en gångskull.
sen hk, vi gjorde smörgåstårta (y) inte för att jag tycker de är gott, men de var rätt kul att göra ;>
sen svenskan, filmen igen, hur tråkigt som hellst!
somnade på fridas rygg ett tag (a) mums!
nu ska jag väl snart börja fara till stallet tror jag, eller kanske inte riktigt än, men snart!
sen när jag kommer hem så äre fan bara att läsa samhälls, jag har tagit antons bok, så han
var inte så glad på mig (a) han hota med att han skulle komma och hämta den, gör han de
vet jag då inte vad jag ska ta mig till xD haha.
nåja,
ha en bra dag, puss!


våran smörgåstårta.

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0