I know you want it

Hej!:)
kom hem från lule för ungefär en timma sen,
men nu har jag lagt in bilder på datorn, och käkat lite (a)
kvällen har varit toppen!
jag visste att jag och sofia kunde göra detta till en helt underbar kväll!
de började med att vi gjorde iordning i typ tre timmar.
sen begav vi oss mot luleå kring 9 :)
och där har vi svammlat runt, dansat på bilen och sjungt och ja, allämnt haft en
sjukt kul kväll! :)
träffade även mina små lulekompisar, strand och emil! :D
men också lukas, vi småpratade litegrann, kändes typ bra! ;)
sen skjutsade vi hem mackan åså, svammla på med toaletter, det var nämligen KRIS!
haha, och nu sitter jag och pratar med emiiil, fast bäcklund, och marcus,
riktigt trevlig faktiskt ;) hihi.
många skratt ! hih.
så nu ka jag vara social med dom, sen böra dra mig mot sängen!
Puss.



jag&sofia hitta oss en vän från skellefteå! :)




emil, erik och halva strand :)

kim och emiil :>

poet-bild.

pojkarna i bilen :D

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0