I was wrong from the start

Hejhallå!
att fara och se fotbollen med sofiaw, fredde och putte
var verkligen jätte kul! vi fick många skratt.
jag och fredde satt nästan ändå mest och slogs,
och putte gömde sig och sa att han inte kände oss ;)
behövligt att få vara med några och skratta tills man börjar gråta ;)
kulkul!
vi hejjade dessutom fram frida, så dom vann :D
sen nu när jag har kommit hem har jag bara suttit och pratat med emil och pontus på msn
kulkul :)
pontus sa en ganska rolig kommentar;
"jag är så less på brudar som har blont hår på utsidan, och blekningsmedel inne i skallen! "
hah, kunde inte låta bli att skratta!
dock börjar tröttheten smyga sig på, men nu är vi ju lediga imorgon,
så då ska jag vara uppe länge, kanske höra vars daff, sandy och ludde är,
länge sen jag var med dom ju ;o haha :)
imorgon vare funderingar på att fara på folkrace i lule med
sofiaw, fredde och mackan, men fia ska till skellefteå den svikaren,
så de får bli en annan gång ;D
haha.
nåja, nu ska jag fortsätta vara social på msn.
puss!

 
 

/j.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni kan ju komma när de är i piteå:P när de nu då är:D haha

2009-05-20 @ 23:35:09
Postat av: Anonym

//fredde^^hehe

2009-05-20 @ 23:36:05

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0