I will keep on fighting 'till the end.

Hej,
blev att jag for hem en snabbis innan stallet, måste ha på mig varmare kläder,
istider ute.
frida var inte på skolan idag.. onväntat? hon lova att hon skulle klara av att vara på skolan
hela veckan eftersom det bara var tre dar... men icket! men dock har hon en bra förklaring,
och det var att hennes katt var sjuk, så jag förlåter henne! :)
Började med matte, jobbade på riktigt bra! ;D
sen so, antecknade somvanligt, inge vidare jobbigt heller så.
lunch - gick faktiskt att äta ;o belive it or not.
idrott, gjorde den nationella labben där, man skulle springa först i medelhögt tempo i fyra minuter
åsså mäta pulsen, och sen springa och gå intervaller... tro mig de är inte kul! :O
jag höll på att dö efter jag sprungit 4 minuter, konditionen är inte på topp (n)
sen så sprang jag en intervall och gick den andra, sen dog jag, + att jag fick världens skavsår :(
jag orkade helt enkelt inge mer, så jag skrev bara nå tider, sen räkna vi ut medelvärdet åallt vad de nu var..puh.
sen fick jag och sofiaw skriva upp oss på varsin glass i uppis, de var vi helt klart värda ! (a)
efter de vare bara engelska fördjupning, fick jobba so, så letade en massa information om Buddishmen (?) typ.
och på svenskan sov jag från början till slut! skönt! :D
och nu ska jag somsagt fara och göra klart stallet, två hästar!
kommer nog hem senare ikv skulle jag tro!
puss.


sofiaw, ritade tydligen av mig! (a) gullegull.


liiiinus, och fiiiia ! :)

svenskan, under den lilla tiden jag var vaken ;)

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0