I wish it would, would be that good

Godmorgon!
somnade inte tidigit igår..
tankarna bara snurrade.
dagen kommer bli fett jobbig, det känner jag på mig.
+ att vi har no-nationella idag, eller en sån hära jävla labb,
men kul.
ingen glad julia.
dock skiner solen, och jag hoppas den kommer göra det hela dagen!
annars blir de tamefan värre.
efter skolan blire då stallet direkt, lova jossan att jag skulle göra klart
harry åallt innan henne träning, för hon är i lule typ ;p
så då blire att göra de direkt efter skolan, sen försöka hinna med min egna
också ;>

nu ska jag gå och göra annat.
puss



"Månen ger dig lite extra tur, skarpare intuition och en extra portion charm.
En tisdag av möjligheter. "

bara att hålla tummarna då.

 /j.
 

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0