I'm gonna leave this world for a while

hallå!
sommarkakan gick åt helvete, det blev nå cp med smeten, så jag blev arg och
slängde bort hela skiten ! ;>
sen dess har jag egentligen bara suttit här vid datorn och haft ögonskuggs
funderingar till imorgon, och jag tror jag har kommit fram till hur jag ska ha de,
efter typ en timmas tittande på en blogg med en massa tips och förslag!
- myycket till liv, nej!
det kommer nog inte ske så mycket resten av kvällen skulle jag tro, sätter
kanske på en film eller nå såsmåningom, senare ska jag försöka ta mig en
tidigare kväll, för jag har lovat mig själv att försöka ta mig upp och ut ifall det
är bra väder ! :D
fast det är nog osett om det blir så egentligen!
mycket som ska göras under hela dagen! men som att jag ser framemot kvällen!
nåja, över till funderandet på vilken film jag ska slå på;
morgan pålsson eller the love guru!
det är de som är frågan!
pussis!

emil skickade denna låt till mig igår,
egentligen vet jag inte vad han ville få fram med det,
men den är ändå rätt skön! :)
och jag har blivit kär i den!



"And all the bad boys are standing in the shadows
And the good girls are home with broken hearts"



/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0