I'm so happy when I see, that you are smiling back at me

Hej.
uppdateringen har varit dålig idag.
men skolan gick segt, som alla torsdagar gör. så orkar inte berätta
nå om den.
däremot när jag väntade på fia, som somvanligt skjutsade hem mig(a)
ringde hårstudion och fråga om jag var på väg, jag bara; nae, det är ju imorgon
jag ska klippa mig. johanna bara; nae, det står att det är idag, har du möjlighet
att kunna komma?
och det hade jag, så iväg hem och bara slänga sig i bilen och vidare till hårstudion,
där jag just nu har färgat håret :) blonderade mig mer, åsså mer brunt i håret typ,
svårt att förklara. dessvärre eftersom jag var sen så hann vi inte klippa mig,
så jag måst tillbaka dit imorgon på eftermiddagen så ska vi klippa mig då :)
blir nog bra. och då ska frida följa med också! :D
tanken var att hon skulle klippa sig 3 och jag kvart över 3, eftersom jag trodde det var
imorgon, men icket ! :) så nu vet jag inte hur vi ska planera våran stadstripp.
men på något sätt klurar vi nog ut det helt klart!
nu borda jag däremot plugga engelska, men seriöst vad jobbigt ;o
kan it, och ork it.
men ska jag ha G i engelska så måst jag.
fuck.
så det är nog med den jag ska spendera resten av min kväll på skulle jag tro,
roligt värre, not.
jaja,
puss


puss. resultatet får ni imorgon! ;>

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0