It's complicated and stupid

Hejhallå!
då var båda stallen klara.. nästan!
men det är bara busens middag och kväll som är kvar, och det är ju inte så jobbigt! ;>
nu har jag iaf just pratat med sofiaw om hur vi ska styra upp allting ikväll (y)
blir så att jag far till henne, kanske kring då jag ger middag till Busen, skulle typ passa
bra tror jag! ;>
jag vet inte, jag ska iaf duscha och pyssla på lite innan!
sen far jag iaf till henne också ska vi bränna ut en skiva, och plocka med oss lite grejjer
sen far vi hit och käkar middag, och sen gör vi oss klara ;D
kan ju typ inte bli bättre!
fast jag är typ sjukt taggad, typ för taggad, de är inte bra -.-
haha !
nåja, nu ska jag gå och duscha min efterlängtade dusch.
puss!

Kommentarer
Postat av: frida

ha så kul ikv älsklingar <3 det förtjänar ni!

2009-05-30 @ 13:53:29
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0