Jag blickar framåt med en blick som blinkar utan någon glädje.

godkväll !
kvällen har varit riktigt trevlig,
frida och jw kom förbi mig en sväng, dom hade cyklat från rosvik :O
galna!
bara för att hinna till statoil, och de gjorde dom!
sen kom dom till mig för att dricka vatten så dom orkade hem :) haha.
annars har jag bara suttit och muppat framför datorn hela kvällen,
orkade inte ens försöka hitta på nå annat. hah!
latmasken.
ska iaf såsmåningom börja dra mig mot tven, så jag inte sover bort
hela jävla dagen imorgon!
fastän jag vet att nätterna är jobbigast.

iaf så sitter jag och felix och pratar om morgondagen,
ev. lule då?:)
skulle vara kul!
får väl se de då.
nu ska jag fortsätta vara social.

puss


nu orkar jag it gråta nå mer, även fast tårarna finns där..

Kommentarer
Postat av: sofia

nu far jag till skellefteå, kommer sakna dig ;) ha det bra!

2009-05-21 @ 11:29:26
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0