mina tankar och minnen står mig upp i halsen

hej,
kvällen smyger sig på, men se att nu är jag uppe i samma samtal som igår,
så jag tänker minsann inte gå härifrån ännu ;) yeeah.
förr ikväll så har jag iaf lyckats göra lite engelska (Y) duuktig tjeej, 
sen kom daff och öhman ett tag, och lite senare sandy, 
så då var jag med dom tills typ 10 då dom for hem, och nu sitter jag här och pratar
med L ;) 
imorgon bitti äre iaf Matte nationella direkt 110 minuter, dedu -.- 
inte ens lite kul. 
så jag borda egentligen sova, men icket hurredu ;D

fick lite bilder av sofiaw idag, 
bilder som vi tog innan vi for på crusingen i lördags !
duktiga som vi är så lyckades vi bara få en enda någorlunda seriös,
men kul hade vi :D




ett försök på en delicious pose ;) dock inge vidare resultat.





"hejhej", ingen som förstår.

fia kunde aldrig hålla maksen ;)) hahaha

Bästaste fialotta wiklund! :) <3

/j.

Kommentarer
Postat av: frida

vem är L?;)

2009-05-05 @ 07:52:42
URL: http://racerpottan.blogg.se/
Postat av: sofia

nåh, bästaste jullbull! <3 :)

2009-05-05 @ 15:45:35
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0