Jag sitter ensam här och undrar var vi hamnar härnäst

hej,
just ätit middag, och sitter och kröjmar allmänt för min hand,
som jag mest troligt har stukat..
flög av busen, och landa på den, och nu kan jag knappt göra
nå med den :( buhu, stackars mig.
mer tänker jag inte prata om de.
utan hur kvällen kommer bli vet jag inte riktigt, jag känner inte
precis för att fara och grilla med ajaj i handen.. inge vidare
roligt lixom!
så jag skulle tro att det blir en hemmakväll m. godis osv.
ev. om jag orkar och känner mig riktigt duktig börja skriva en so-uppsats
om Hinduismen typ.
inge kul.
men de lutar nog mot att det får bli nå sådant!
nu däremot ska jag försöka ta mig in i duschen, och hur jag då ska
klara av de vet jag inte? duscha med en hand, YEY !
puss

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0