Just to say I love you!

Hej.
då var sista kvällen med busen klar, de var riktigt jobbigt att vara där..
var och longerade honom också, men han markerar fortfarande.
vrf ska man ens utsätta sig för sånnahära plågsamma saker?!
har iaf suttit och kollat på bilder från halvåret med honom,
vi har haft våra stunder, både roliga, och mindre roliga.
några kan man tillochmed skratta lite åt! :) haha.
fast han bor ju inte långt borta, och jag kommer ju fortsätta att rida honom,
men det kommer inte bli samma sak..
fast, jag har tagit mitt val.
och jag tror att det ändå kommer bli de bästa av allt!


4 November 2008 - 1 Juni 2009!

från början, såg du helt ärligt förtaskig ut!..




...men med tiden har du förändrats!



sista bilden..

Hampis Busen <3

Kommentarer
Postat av: Hannah Mattsson

hej fin blogg!

jag red hampis förr ibland när min kompis sofie hadde honom :)

går de bra man han? :)

2011-05-17 @ 11:23:40
URL: http://hoppryttares.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0