låt ingen släcka din glöd.

halllå,
nu ger jag upp, sjukt trött jag är!
ändå har jag sovit rätt mycket idag,
visserligen inge långa stunder, men ändå :)
så jag ska strax gå och lägga mig och titta på lite tv,
och sen försöka få en längre natt inatt än vad det blev igårnatt :)
haha.
men det var mycket trevligt och värt de, så jag ska inte klaga!
iveckan äre våran vecka att ta ut hästarna, vilket passar rätt bra,
eftersom jag ändå måste dit och lägga om busens ben.
så då blire nog att stiga upp ännu tidigare, eftersom vi far till stallet
typ 8, så ja:) det blir en kämpig vecka.
+ att det är en helvecka, inga lediga stunder eller nå.
det kunde det ju iaf ha varit..
nåja, det var de.
hoppas helgen har varit bra för er ;)

puss!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0