Let's get together maybe we can start a new phase

Hej!
nu är bakningen klar, fast jag gjorde aldrig sommarkaka, smöret tog slut -.-
hehu.
iaf så blev det bullar, gode drygt att baka ;o men de blir väl gott sen antar jag.
nu hade jag egentligen tänkt att göra middagen till mig och mamma,
men se de orkar jag inte! utan något ska hon väl ändå få göra! ;)
så jag ska väl såsmåningom börja dra mig mot stallet och ta in den lilla busen!
jag prata nyss med sara om honom, han är ju halt just för tillfället, och om hon ville
ha tillbaka honom, eller om jag skulle ha honom tills han blev frisk igen, och hon ville
ha han iaf.. typsikt :( jag kommer sakna honom över hela mitt hjärta, men
hon fråga om jag ville fortsätta rida honom nån gång då och då, och bara de blev ju
som sommarens stora present, jätte kul verkligen! även fast det inte är samma sak.
men det kanske är bra för både mig och sara, jamena, alla har ju ett fullspäckat schema
under sommaren :)
så jag ska nog snart fara dit och gråta lite grann, känner att tårarna är nära redan nu..

...och där var jag jävligt nära på att bränna bullarna :o
hahah.
nåja, nog om allt.
puss!





/j.

Kommentarer
Postat av: frida

GE MIG <3

2009-05-27 @ 19:03:59
URL: http://racerpottan.blogg.se/
Postat av: patrik

får man komma???:D

2009-05-27 @ 19:38:21
Postat av: sofia w

åh, kom hit med några! :D

2009-05-27 @ 20:08:42
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0