mitt hjärta slår snabbare när jag är med dig.

Hejhallå!
egentligen borda jag börja med att varan för ett långt inlägg ;o
+ bilder! så ja.


kvällen började sisådär igår, när jag kom till luleå så visade det sig att Lukas var i stan, och
det vart tjorv hit och dit, så jag var med dennis, olle och linus osv tills han kom!
sen åkte vi moppe nått ställa som dom kallade gropen tror jag, och grillade där, eller det var inte så mycket grilla,
det var mer en majbrasa! men varmt, trevligt och mysigt vare.
senare så kom krille, linnea, emil, tobbe och marcus, och vi åkte lång bort utahelvete kändes det som.
iaf långt in i skogen ;) haha.
vi kom iaf fram till linnea!
och där började vi först driva med en väldigt full tobbe!
senare var det Gh spelande, och allt vad det var.
fram tills klockan halv 4 typ, då vi bestämmde oss för att gå och sova ;)
men ja, vi somnade iaf inte förns halv 6 (a) puss.
iaf så vaknade jag klockan 8 igen, och kunde fan inte somna om, så då låg jag i sängen och allmänt gjorde
ingenting, tills typ halv 1, då jag gav upp och gick upp, medans lukas fortfarande sov som en stock ;)
sen så var vi hos linnea istortsett fram tills middagen, och lukas red på nobelstar ;) haha.
jag och linnea fick oss ett gott skratt !
och vi hade "ödle uppfödning", hahah. ja sjukt kul! :)
sen kring middagen for vi till emil och åt där min frukost, jag blev typ bästavän med hans supersöta faster ;) haha.
hon trodde verkligen inte att jag gick i 9an, för jag var så mogen åallt, haha. söt :)
sen så var vi hos honom och försökte få tag i skjuts in till stan i typ 3 timmar, och kring halv 9, var vi på väg in till stan,
och där väntade min hämtning, så ja, och nu är jag hemma och sitter just för tillfället och äter mitt efterlängtade godis! _*
haha.
puss.


våran eld.. eller majbrasa!

hihi, trött sötnos! ;)

Linnea, Uxinion och lukas! ;>

linnea, lukas och nalle ;) haha.

ridning för fullt!

Linnea, Lukas och Nobelstar! :)

emil och lite av krille! :)

v-v-varmT.

tobiiias! :)

marcus och emil solade! m. kläder på;)

alla fashinerade över ödlorna..föruom jag-

den stoora ödlan! lukas vän.

den lilla ödlan! tobbes vän.

hah, marcus och lukas somna hos emil! gölligt.

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0