när stora drömmar trängs med saknaden

Hejhallå! ;>
kom nyss från duschen, i stallet gick allting vägen!
mats och jag stod och prata ett tag, och då började vi prata om busen,
och att jag snart ska lämna tillbaka han, och jag kände gråten i halsen..
kommer fan bli jävulskt jobbigt, allt jobbigt på en och samma gång,
men fyfan vilken bra tajmning! ååh...

måst ta tag i de här.
snart väntar iaf tacos för min del, ska faktiskt bli otroligt gott!
imorgon börjar ju mitt nya hälso liv ;) hahah. 
skitsnack egentligen, ofta jag kommer kunna hålla mig xD
ska iaf göra ett försök (a)

måste fan försöka få klart so'n idag, känner att jag inte kommer ha ork, tid eller lust
imorgon, + att det är samhällsprov somsagt på tisdag, och jag har inte läst en enda gång ännu! ;s
jag som skulle satsa sista biten nu, fuuuck.
ajja, slut svammlat!
puss!



<3


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0