Now you've been up and you've been down

godmorgon!
kändes otroligt segt att stiga upp imorse.
min huvud sviker mig, och värker som jag vet inte vad, min röst försvinner hela tiden,
åsså regnar det.. jätte kul, verkligen.
blev ingen tidig kväll igår heller, låg och smsa ;)) haha.
inte nu för att det gjorde nå, var väl mest trevligt.
men jag måst typ börja somna tidigare nu, jag ork it ;o 
dock så äre ju helg snart, och jag längtar så jävla mycket, 
då kan jag sova ut åallt ju ! fyfan va skönt. 
+ att denna helg kommer bli otroligt kul, det känner jag på mig! :)
nåja, får se om jag orkar vara kvar hela dagen på skolan idag,
känns nu som att jag bara vill gräva ner mig, och gärna inte komma upp igen.
puss!


mysig och risig dag idag!

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0