nu kan det vara för sent att säga som det är

hej !
äntligen är helgen här, och dagen har varit segare än segast!
tiden har verkligen gått i snigel fart.
började med att jag somsagt for till skolan för att kolla på de frida
och fia har gjort, och jag måste säga att det verkligen var bra !! (y)
sen vare engelska prov, var inte svårt, ungefär som en läxa,
några gramatikmeningar, och sen alla glosor från ett kapitel, men
jag hade bara lärt mig 20 av dom (G-gränsen) så då gjorde jag de,
sen vare klart, och hade hål i typ en evighet då..
sen lunch - kebabgryta... vad vill skolmaten?
sen no, pratade om nationella som är på tisdag.. inte kul.
och sen vare bara engelska fördjupning kvar, där såg vi en sjukt jävla
tråkig dokumenter om någon som hade suttit i fängelse i 18 år,
så jag sov istället !
nu ska jag strax fara och ärligt talat idag måste jag få säga göra bort
stallet, jag är sjukt trött och har faktiskt ingen lust alls att fara dit egentligen..

ikväll gåre rykten om att det är grillfest, men jag vet it om jag ork.
fan va mört ;p
får se om jag blir piggare senare, isf kanske.
måste ändå gå och sova tidigt, blir PRK hela dagen imorgon, jossan
har tävling, blandade känslor där, just nu känns det som att jag bara vill
gå och gräva ner mig..men summan av kardemumman brukar det vara
väldigt kul när man väl har stigit upp och tagit sig dit!
så jag får nog tänka så ist.

puss


det som sofiaw och frida har hållt på med i hemlighet!
en riktigt kul idé! :D<3
ska hängas upp i skolan senare när den är ombyggd, om jag inte har missuppfattat de ?:)
 
/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0