Om allt det här är en dröm bäst du låter mig sova

Hejhej.
ja som ni ser så äre ungefär 10 timmar sen jag skrev ;p hehu.
dagen har smidit på, det är fredag och helg, kan inte blir mkt bättre.
jag och frida for in till stan somsagt kring 1 och strosade runt på stan,
och båda två klippte sig även:)
jag är väldigt nöjd, och nu ser jag äntligen hur färgningen från igår blev! (y)
dessvärre var inte frida så nöjd, stackarn!
men jag förstår henne på ett sätt, men måste säga att det ändå blev riktigt snyggt! :D
nu ikväll hade jag förslag på; grillkväll nere vid fjörn m. folk - stan med sofiaB och folk
- rosvik m. frida :D - luleå med lukas och folk! ;)
och just som det ser ut nu så lutar det åt att fara till luleå!
bara han hör av sig nån gång ;>
haha.
så det är det enda jag vet om min kväll ;p haha.
vi får se hure slutar!
puss.


HAHA - 9a!

bild efter bild, + resultat.

/j.

Kommentarer
Postat av: frida

puss på min pingla <3

2009-05-15 @ 20:57:03
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0