ser dig varje gång, då jag sluter mina ögonlock.

helllu!
kom nyss hem från stallet.
vi slutade halv 2, åsså skjutsade sofiaw mig till stallet åsså har jag gjort
allting klart där. tack :D<3
gjorde allting på 30 minuter, starkt jobbat ;>
sen så nu ska jag nog hoppa i duschen, sen börja göra mig klar för lule,
eller jag antar att jag ska dit, har it pratat nå mer med lukas ;b
Dagen började iaf med so, jag och frida gjorde våran redovisning, ÄNTLIGEN!
stor lättnad, och det gick väl ganska bra, fick tillbaka våra länder också, VG- ;) alltid ngt.
sen vart bea jääääääätte sur på oss, så då vart det straff uppgifter dvs. läsa och
skriva frågor... booooring.
sen vare svenska, dirr när vi kom in fick vi oss en rejäl utskällning av annika för
hur vi hade betett oss igår... så då var vi tvngen gå till K´s klassrum och städa upp
där efter oss. 8orna hade tydligen blivit helt chockade när dom kom dit på morgonen (a)
hoho.
sen lunch.på hålet satt vi och gjorde armband! dedu. 
sen no och engelska gjorde inte så mkt mer där,
bytte platser eftersom vi inte får sitta hur vi vill längre för då fungerar det inte ;P
de var typ de.
men nu måst jag fan skynda mig !
puss.


hoho. bildbevis antar jag.

luuunch.

som ni har märkt, så är it frida så villig att va med på bild...

stackarn höll på att somna i matsalen ;o

dom ute på kanterna har jag fått av peter och lilldavve ;D

ja, tur att sofia iaf är söt! :)

/j.

Kommentarer
Postat av: frida

minä rakastaa sinä <3

2009-05-13 @ 14:44:37
URL: http://racerpottan.blogg.se/
Postat av: sofia

du är söt ;) <3

2009-05-13 @ 19:51:29
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/
Postat av: hihi

Båda är söt!

2009-05-13 @ 22:28:22
Postat av: hihi

Båda är söt!

2009-05-13 @ 22:28:50

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0