ser dig varje gång, då jag sluter mina ögonlock.

hej,
solen skiner fortfarande, och det var otroligt varmt att sitta
ute, iaf på balkongen min ! så jag var tvungen gå in igen ;p
haha.
kanske smiter ut ett tag till om ett tag, fast nere på altan.
nu känner jag iaf att sommaren är på väg ! :)
YEY !
tror jag ska rida lite senare ikv, då det har blivit svalare,
både för mig och hästen ;>
försöker hitta låtar också, jag har nött ut alla mina nu >.<
inge bra, förslag?
annars får jag be frida skicka lite, hon brukar vara bra på de (aa)
haha :)
jag har nästan inte träffat henne nå i veckan, vi har varit i olika
grupper ;o inte bra. men då förväntar jag mig mkt mkt mkt skratt
till veckan ;)) hoho.

pusss

Kommentarer
Postat av: den anonyma frida

FRIDA FIXAR!

2009-05-01 @ 15:19:08
URL: http://racerpottan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0