små ting påverkar små hjärnor.

Godmorgon!
vaknade alldeles för sent idag,
när jag steg upp och drog upp rullgardinerna, lyste ju solen
hur mycket som hellst.. jävla rullgardiner, vaknar aldrig i tid
när dom är nerdragna -.-
nåja, nu har iaf sofiaw farit till skeå, den svikarn ;)
men jag kommer sakna dig, din mupp!

strax ska jag iaf fara och göra klart stallet.
ska rida idag tror jag, nu regnar de ju inte heller (y) yeah.
sen ikväll vet jag inte om de blir att fara till lule eller inte,
har då it pratat med felix eller nån nåmer,
så de får nog väntas och se!
är fan lite småsugen på att gå ut i solen,
men då kommer jag fastna där, åsså hinner jag ingenting annat..
typiskt.
nae, nu måst jag göra nå annat.

puss.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0