So let me walk with you, hold my hand

tjoho!
nyss hemkommen från stallet!
var riktigt skönt att vara där, jag har inte varit där på nästan
två dar ;o så de var riktigt roligt!
gjorde fint i hans box och fyllde på vattnet och städade allmänt omkring
han, sen stod jag i hagen och borstade honom, och myste på litegranna! :)
söthästen.
så nu ska jag bara fara dit igen på nån timma och ta in han och natta osv.
när jag stod där borta kom jag fram till att jag har jävulskt ont i halsen ;o
gör ont uta satan att svälja ;O inte bra.
har inte tänkt på de så mycket förut, men nu jävlar känner jag de :(
säg inte att jag ska gå och bli sjuk nu också..
möh.
nae, nu ska jag göra mig nån middag, är ensammen hemma.
hoho :)
sen ska jag bara ta de lungt tills jag ska till stallet igen.
puss!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0