Take me to heaven now, Im done on the ground.

Hej!
Då var skolan klar !
dagen började med no nationella, hur svårt som hellst.
och jag gisade för det mesta. men hoppas helt klart på att det
räcker för ett G.
Sen hade vi hål hur länge som hellst, jag skojjar inte. hela so lektionen gick ju bort.
sen vare iaf idrott, och eftersom jag försov mig imorse så "glömde" jag gympakläderna,
så jag räknade poäng i brännboll m. hjälp av friida ;)
sen vare engelska fördjupning, gjorde inte ett piss eftersom vi hade vikarie, och hon blev
jävla förbannat, börja skrika åt alla, sen så börja ju jag och frida skratta, som alltid..
och då vare typ, och du skrattar inte!
hoho, ops ;)
sen vare svenska med samma vikarie, samma sak där.
nu däremot ska jag nog hoppa i duschen tror jag, jag vet inte riktigt hure blir kväll,
men jag tänkte duscha nu och sen fara och mocka åde i stallet, så allt är klart.
så jag ev. kanske far till lule ikv ;) yeeah.
vi får se.
så nu måste jag rusa i duschen.
pusss


sko berg på hålet! ;)

HJ! :)




haha, engelska fördjupningen !

/j.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur tror du att du skulle må om någon skrattade åt dig när du försöker att hjälpa någon?

hon gör bara sitt jobb att försöka lära er något.

och ni skrattar åt henne,otacksammt.

men det är er frammtid inte min.

2009-05-12 @ 21:28:24
Postat av: F

var du ens där? nae dåså, då tkr jag du bara ska knipa käft :)

2009-05-12 @ 22:55:03

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0