That picture of everything I ever dreamed.

hejhejhejhej!
nyss kommen från duschen, ni anar inte hur skönt det var! :)
dock är mitt hår mycket kortare :( buhu.
iaf känns de som de.
hela dagen har jag iaf haft planer på att skriva en religion uppsatts i kväll,
men se vad då sofiaw gör.. då skickar hon ett sms och säger att alla mina
so grejjer är där, damit!
haha, de hade jag tamefan glömt av, men hon var så söt och snäll som tog
hem dom åt mig (A) :) puss!
men de kändes allmänt långt att fara och hämta dom, även fast jag näääästan
kan se hennes hus från mig!
så, det får nog vänta tills en annan dag tror jag?
känns som de.
så jag tror resten av kvällen kommer bestå av att sitta här eller vid tven.
och sen inte göra en allt för sen kväll, jag är fan fortfarande trött -.-
möh.
puss så länge.

detta inhandlades i fredags på stan med friff! :D


en sjal från vila, vet dock it om jag ska ha kvar den.

örhängen! _* me like.

ciaaao  /j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0