The more I see the less I know

hejhallå.
då börjar kvällen närma sig, men det känns som att
jag nyss vaknade..
det blir nog en lugn kväll ikväll, jag tar mig ingenstans,
alla jobbar ;p hähä.
så ev. att jag kanske far till kopparnäs bara och är där med
jossan och kanske elin! :)
rätt länge sen känns det som!

läste på en hemsida också typ nått i den hära stilen;
Luleå crusing kommer bli den fetaste händelsen i sommar!
går inte att beskriva hur taggad jag är !
gaaaleT! :D

nåja, nu ska jag diska undan lite grejjs som jag hade när jag gjorde middag.
puss

koftan och "jackan"!







och jag vet att jag har söta shorts (a) mussepigg faktiskt.

/j.

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt snygga :) köpta vars ?

2009-05-26 @ 22:10:24

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0