Think you're really hot hot

godkväll!
kvällen blev trevlig, filmtittande osv! ;>
sen när jag for hem for jag förbo statoil och köpte lite godis (a)
tihi.
jag har föressten kommit på en ny grej jag iaf ska försöka göra!
- ska sluta äta godis/chips på veckodagarna, endast helgerna!
- försöka dricka mindre fanta osv, finns ju faktiskt loka åså!
- äta med sallad, man blir mätt på de också!
- sluta äta skräpmat! istället hålla mig om jag ex. inte vill äta skolans lunch!
- börja röra på mig mer, försöka fara ut träna, samt skaffa kondition!

- och gärna äta popcorn ist för godis, det är faktiskt nyttigare!
och just nu är jag grymt taggad när det står en stor jävla godispåse framför mig! !
yeah.
men nu äre ju helg (a) haha.
men på måndag äre fan hårdkörning alltså, nu jävlar ska jag kunna visa mig.

nåja! kvällen kommer nog fortsätta med att jag sitter här och har emosnack
med frifff ;) och senare börja dra mig mot sängen, känner en liten huvudvärk som
börjar smyga sig på..
ajja, puss!


i like it ;)

/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0