tusen tankar, flera drömmar, en verklighet.

godkväll.
kvällen har varit lugn, ändå typ skönt! ;>
började skriva lite so, men jag hittade bara på andra grejjor att göra,
så då svammla jag på med kameran och mumsmums ist (a) haha.
strax ska jag börja gå och sova, ska typ upp klockan 9 så jag hinner
göra stallet och fixa mig innan jag och syster far in till lule! :)
sen pratade jag med dennis, och dom skulle tydligen grilla i gropen på kvällen,
så då kan det hända att jag stannar kvar i lule och är där med dom!
men det får jag se imorgon, hippsvipps är jag typ död ;)
höhö.
nu måste jag börja dra mig, så jag orkar upp och kan leva dagen efter mina planeringar!
puss!







/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0