tusen tankar, flera drömmar, en verklighet

Hej,
eller godkväll,
uppdateringen har inte varit de bästa, men jag har helt enkelt haft annat för mig ;)
efter sist jag skrev så hoppade jag iaf in i duschen i mega fart,
for sen till stallet tillsammans med mamma och mockade och gjorde allting klart
där, för att sedan fara hem och göra mig iordning,
och klar blev jag till halv 7! för då började jag gå till statoil där min syster skulle hämta
upp mig, och resan till luleå började.
när jag väl kom till bergnäset så hade inte L hört av sig, eller han stog i duschen typ,
så vad skulle jag göra?, jag visste inte ens vars han bodde..
så jag ringde till felix, och han skulle komma och möta mig och vara med mig ett tag,
åsså säger han, gå till konsum.. jaha tänkte jag, varsfan ligger konsum?
men de skulle då tydligen ligga breve norrmejeriet. så jag började gå, tills jag kom till
sibylla, och tänkte att vafan, nu är jag jävulskt fel ute. så då vände jag,
och då kommer felix där, och de första han säger är. ; konsum ligger dit åt, och pekade
naturligtvis åt det helt andra hållet!....typiskt pitebo?
nåja, så vi satt på konsum i säkert 40 minuter innan lukas pallra sig till oss.
så då åkte vi till nå ställe med linus och frank, jag på en cross fort uta helvete,
trodde garanterat att jag skulle dö. men se jag klarade mig!
sen så var vi ute ett tag med allt folk innan vi for hem till han och såg film, och allmänt
mös på ;) mums.
och nu, för ungefär en halvtimma sen kom jag hem!
och nu är sängen verkligen lockande, så de dröjer nog inte länge innan jag besöker den!
puss !


dårarna klättrade hur högt upp som hellst, jag nöjde mig med nån meter.

utsikten från där Lukas stod ;)

/j.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0