We were sitting on the top of the world

Hej!
kvällen börjar smått närma sig, men det är fortfarande jätte ljuset ute,
man skulle kunna tro att klockan är 12, underbart!!
har iaf gjort klart båda stallen nu, var faktiskt rikigt roligt att vara på jonsgårde,
har inte varit där på ungefär ett halvår! och det har hänt mkt med hästarna.
kulkul!
så jag pysslade på där och småsäda lite åså, lyckades förälska mig i
lill-hingsten också :o <3
och sen när jag kom hem väntade en kycklingsallad på mig, mums! satt
som smäcken i magen (y)
mor har varit och hämtat korten vi beställde på mig och mina systrar också!
så nu hade jag tänkt skanna in dom, men skannern ville inte alls vara med,
så jag måste strata om datorn och bråka lite med de. sjukt irriterande,
aldrig ska nå saker fungera!
resten av kvällen kommer nog bli otroligt lugn tror jag,
tagga gärnet för imorgon :D
längtar som en fiskmås!
hihi.
puss på er!


lill hingsten! :D

närgången ;) haha.

Whizzl Stop, en av jordens finaste hästar, helt klart!<3

typ av en välkomshälsning av serena! :)

serena! :)

tar även hand om två sjukt söta kaniner! :D

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0