When you touch me, it's so delicious.

godkväll,
nu är det nog inte länge innan jag dejtar kudden!
inte för att jag är speciellt trött, utan mest för att jag är less, allmänt jävla less.
skulle mest av allt inte vilja fara på skolan imorgon, alltså ni anar inte hur jävla
jobbigt jag tycker det är att vara där.. fyfan! men snart är det över,
och jag längtar så jävla mycket till sommarlovet!
dock så äre slöjd imorgon, så egentligen äre värt att fara dit, bara för att fjäska lite för
lena, och kanske förhoppningsvis höja mig i iaf ett praktiskt ämne.

det blev iaf inge so-pluggande för mig, och inge engelska pluggande heller,
så det får jag ta med lärarna imorgon!
och de betyder att jag har en massa so att skriva imorgon -.-
typiskt. egentligen ska jag inte skjuta upp saker.. men nu blev de så iaf.

nåja, nu ska jag börja gå mot sängen, otroligt skönt om ni frågar mig ;>
pousss!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0