When you try your best but you don't succeed

mm, hej.
skolan har varit extremt jobbig idag.
varit allmänt trött och seg.
och så nära tårarna hela tiden.
och jag bara älskar mina vänner! <3
dagen började iaf med so, vi fick plugga på provet och inlämningen.
men jag hade allting på datorn, så jag satt som mest.
efter det vare svenska, fortsatte med våran urtråkiga film,
passade på att ta en liten powernap där!
sen lunch - ätligt idag! yey.
sen hade ni no, skrev en utvärdering om labben igår,
sen gick jag, sofiaw, frida och hj ut och solade!
jag med mjukisbyxor och en tjocktröja?
lyckat, blev inte så mycket solande där.
sen hade vi engelska, skrev nå no grejs där också, sen skulle vi jobba engelska,
men jag mådde så jävla illa och var yr och typ kallsvettades, så jag låg och halvsov
istället, trodde helt seriöst att jag skulle spy där ett tag :s inte mysigt alls.
men nu har det gått över iaf!
vi fick sluta efter engelskan också, för våran sy-slöjdslärare är fortfarande sjuk.
har inte haft slöjd på fyra veckor typ (y) hehuh.
inte för att det skadar för mig att sluta tidigare preeecis.
bara allmänt skönt.
så nu ska jag nog lägga mig på soffan så inte illamåendet och yrseln kommer tillbaka!
puss.


det enda som är sant i so-boken.

marucs och hj!

jag älskar er<3

hj, jag, frida och sofiaw! :)

<3

/j.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vem är stolt fotograf då? :D

2009-05-20 @ 15:54:16

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0