you brighten my day

Godkväll,
ni ska ju inte tro att jag började plugga när jag skrev sist,
utan istället tog jag mig en lång och skön dusch, och satt vid datorn
och lät håret torka, sen tog jag tag i böckerna och mobilen,
så gick jag upp till soffan och låg där och läste och smsa,
och vipps så somna jag....
visserligen vaknade jag bara 30 minuter senare, alltså halv 10.
så då blev jag förbannad över mig själv, både för att jag hade somnat ifrån boken,
och för att jag inte hade svarat på smsen -.-
så då gick jag ner och satte mig vid köket och svarade på lite frågot om ekonomi och skit,
så jag vet inte hur mycket det är som har kommit in i hjärnan, förmodligen inte mycket..
men jag orkar inte nå mer nu. utan nu fåre gå som de vill !
så nu kommer jag aldrig somna ikväll, så då vet jag inte vad jag ska göra..
fuuuck. 
nåja, måste hitta nå kläder till imorgon också.. suck.
lesslessless.
puss!

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0