You're everything I need and more

Hej.
uppdateringen har inte varit på topp.
skolan började iaf med att vi fick veta vårat no-nationella!
klarade det med, 9 G-poäng, 2 VG-poäng och tappa inte hakan nu,
men jag fick även 1 MVG-poäng ;O fett grymt!
nöjd är jag iaf.
sen vare matte - engelska - lunch - hk och svenska.
inge intressant, på svenskan ser vi fortfarande utvandrarna. hur tråkigt som hellst.
men ett perfekt tillfälle att ta sig en middagslur! :)
efter skolan for jag och jossan till stallet som sagt, tömde hela hans box, så den är
nu mkt fin! :)
sen red jag lite, han var jobbigt och jävlig i munnen och ville inte alls vara med.
sen duschade vi honom, och jossan klippte manen åså på honom, riktigt fint! :)
tacktack.
sen nu sitter jag här och ska strax hoppa i duschen, sen vet jag inte vad jag ska göra,
är sjukt trött..
borda skriva so, får se om jag orkar göra de senare.
återstår att se.
puss!


wiie!

på Hk'n. såg tråkiga filmer på hårda stolar..

hejdu!

bus!

duschningsdax!

/j.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0