You're so beautiful, So damn beautiful.

Hej.
nu har jag legat ute i solen väldigt länge,
men det blev tamefan för varmt, så jag gick in istället.
åsså har jag kollat på lite kläder jag ska ha på crusingen
i lule om sisådär två veckor(A) haha!
bra att vara i tid? annars så sitter jag och sofiaw där och har stora klädproblem.
så ja, fast vi ska ha en låt och kläd kväll nån dag framöver,
så de blir nog sjukt bra!
nu ska jag strax fara och göra klart stallet, jag som hade tänkt att jag skulle
rida idag, men då har han tappat en sko...
så mammsen måste ringa hovslagaren.
fuck.
alltid skare vara nå.
nåja, nog om de.
puss


jag tkr om min nya bikini _* (a)

/j.

Kommentarer
Postat av: Baksätet

snygging!

2009-05-17 @ 16:09:24
Postat av: sofia

yeah snygging ;)

2009-05-17 @ 20:04:32
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0