all your problems has gone away But tomorrow, when you wake up all your problems are back to stay

ja hej !
kvällen igår blev trevlig, ett samtal med bejb somvanligt!
otroligt mycket vi skratta och hade roligt, miss my little boy.
sen så hade jag naturligtvis svårt att somna efter min 1½ timma långa powernap.
men runt halv 1 for jag nog vidare till drömmarnas land.

sovmorgon idag, och extra lång för min del då jag ska åka bil in till skolan!
kunde inte bli bättre.
skolan idag består av bara tråkiga lektioner.
engelska - svenska - mentors - matte - drama!
får se om jag ev. slutar efter matten eller så, jessica behövde kankse hjälp 
att passa roffe! skadar inte mig ;) 
missar några lekar.. de ska jag nog klara mig utan. haha!

nu måst jag göra allt klart.
tjingeling. 


Kommentarer
Postat av: Josse

du åker minsann aldrig buss med mig nåmer! ;P

2009-11-25 @ 17:45:58

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0