Close your eyes and you will find Passage out of the dark

hallå i stugan!
kom nästan nyss hem från skolan och stan,
blev ingen klippning, hon hade fullt upp.. så det får bli en annan dag iveckan,
ni anar inte hur nött hår jag har, helt gaaalet!
så istället strosade jag runt på stan m. mamsen i telefonen och kollade på
julklappar, nu har jag verkligen allting klart!
men hur ska jag ha råd?
det kommer ju upp nya intressanta val ibland ni vet ;) hih.

nåja, kvällen kommer nog inte bli händelserik..
är sjukt trött, även fast jag sov till 9.
men jag har tänkt att försöka hoppa över powernapen!
utan istället vänta på middagen nu som blir palt, mumsigt!
sen kanske se nån film och bara ta de lungt.

nae, nu ska jag kika runt på allt jag har missat under min datorfria helg!
puss.


hitta en riktigt fin skjorta från Vila som jag är sugen på!

frän flicka.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0