Do me a favor, Tell me what you think about me.

Hejsan hoppsan!
vi fick oss ett gäng bullar!
det är egentligen ganska kul att baka, man hinner både rensa skallen,
och prata om de ena och de andra!
så ja, vi fick oss en trevlig stund jag och mamma min,
dessutom otroligt mycket roligare än idrott.. huvva!

nåja, efteråt att vi hade bakat klart fick jag en såndära pang-trött-smäll!
så det blev att lägga sig på soffan och ta sig en fin powernap som varade i
ungefär 1½ timma. sen vare middag och har bara suttit här efter det och
kikar fortfarande på utlandsresor!
hittat en massa andra roliga ställen, vi har ju alltid farit till typ
turkiet, grekland, cypern, spanien osv.
men vrf inte testa nå annat som egypten? jag hitta en jätte fint hotell :)
så det blir att visa det för hon som bestämer senare när hon kommit sig hem!

nu däremot väntar en dusch, och sen en hårinpackning till mitt otroligt slitna hår.
tudiluu


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0