Don't say the words, if you don't mean it

Godmorgon!
det blev inte nån tidig kväll igår.
jag och mamma satt och prata och prata och bestämde och allt möjligt
om utlandsresor.. nu återstår det bara att se om det blir nå eller om det bara
är drömmar.
jag ringde iaf linus sen, och vi låg och prata till typ halv 1!
och lika roligt som alltid hade vi, skrattar och lever om.
sen tog det inte så länge innan jag somnade.

och även fast det var nåååågot slitet och jobbigt att stiga upp klockan 6 imorse
så är jag uppe nu och försöker få i mig nå frukost,
lunchen är förmodligen inge vidare idag skulle jag tro.

nåja, hoppas dagen går snabbt ändå, 7 lektioner + 2 prov..
vi hörs senar - mördartorsdag here I come!
puss


Kommentarer
Postat av: Corran

ÄLSKA VÅRA TORSDAGAR <3<3<3<3<3<3<3

2009-11-26 @ 12:43:03
URL: http://ceriksson.webblogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0