You're the only one that I want

Tjolahopp!
det har inte blivit nå datorsittande alls ihelgen, ganska skönt faktiskt!

lördag var vi ensammna hemma hela kvällen, antar att vi mest såg film och
tv åså, förutom då vi gick ut och hade världens brottningsmatcher på gräset,
dessvärre förlorade jag med 13-0.. och blev inte bättre när vi kom in och han
börjar reta mig för det, fyfan mitt humör var i botten, jaga han runt hela lägenheten
och försöket få ner han igen, men icket.. 14-0 till mig ! damn.
haha, men skratta det gjorde vi mindsnn!
åsså skulle han värma en vetepåse, åsså börjar det typ ryka och lukta jävel i hela
lägenheten, då var den bränd, och då skulle han springa ut med den på balkongen,
åsså vrider han ryggen på nått konstigt sätt så får värsta låsningen i ryggen!
haha, stackarn!

nåja, söndag morgon sov vi till 1.. eller han rättaresagt, jag låg väl vaken från
halv 12 .. såg väl film även då, och efter ett tag kom martins dotter och hämtade
hans dator för formatering och grejjer. så då var vi utan den, spelade kort
brottades ännu mer, såg ännu mer filmer och ja allt dedära!
gick och la oss kring 12, ingen kunde somna gick och gjorde mat i rastlösheten,
gick och sov igen, vaknade kring 3 av att han jävlas med mig, vaknar igen kring
6 av att han är klarvaken och går upp och har sig, somnar om och vaknar kvart
över 7 av att klockan ringer.

stiger upp halv 8, drar upp linus ur sängen, går och sminkar mig, äter frukost
sätter mig vid tven, linus berättar hur skönt han ska ha det idag, eftersom
han skulle vara hemma. jag ringer mamma och frågar om jag också inte kunde
få stanna hemma! vi bygger världens säng på golvet framför tven, och slår på en
film, übermysigt!
sen har vi bakat också, sockerkaka med nån fyllning sjukt god!
sen skulle han till tandläkaren så då gick jag ner på stan.

och nu orkar jag inte skriva nå mer eftersom jag känner att det är nog långt nu !
puss!


jag och gulle i fredags! ♥

världens sötaste jossan! ♥

lekparken med älsklingen min!

våran fina säng imorse framför tven :D


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0