du är ett och nr one, det äkta och sanna!

Tjohoo!
linus kom igårkväll bara efter ett tag, och vi såg film och spelade kort åså
innan jag begav mig till sängen, och han kom bara just efter!
dock hade jag problem med att somna, mot för linus, han somnade ganska
direkt ;) dessvärre somnade jag någongång efter två..

vaknade imorse halv 8, och tro mig det vaaaaar jobbigt att stiga upp,
och så fort jag hade stigit upp så kurrade linus ihop sig igen.. osnällt!!
gjorde mig iaf klar sen la jag mig i sängen ett tag igen och bara myste,
höll dock på att somna..
så just innan hoppa jag upp, och en nöjd kille låg kvar i sängen och förklarade
hur otroligt länge han skulle sova :) haha.

knallade iaf mot bussen, och sov hela vägen till skolan, fyfan va skönt det var!
hade dock ont i ryggen då jag vaknade xD tihi.

nae, men skola nu somsagt, sitter och har engelska och är hur trött som helst..
vill bara hem och sova egentligen.
fast efter skolan blir det nog att fara till pappa en sväng, jag var ju inte där igår!
hoppas att jag blir lite piggare, annars blire jobbigt!
vi får se hure slutar.
puss!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0