du vet att livet kan gå fort, så det är inte värt att slösa bort.

hejhallå!
sitter på skolan nu och har turism, håller på med seterra.
ska bara försöka hitta en massa länder åså, fastm det är fan inte lätt
hade prov innan, i näthandel då förstoss. hoppas på att det gick bra!

gårdagen var iaf toppen, linus kom såsmåninom och dom hade blivit fotograferade
åallt, så jag ska kika in och kolla om det finns med ;)
vi tog det iaf lungt, sov ett tag, spelade kort åja, allt som vi brukar göra!
åsså gjorde han glass med varma hjortron, tror ni det var nå gott??
helt suveränt.
sen gick vi och la oss ganska tidigt och somnade ändå strax innan 12!
och inatt har jag verkligen sovit otroligt skönt, var länge sen jag sov så gott.
men det var småjobbigt att stiga upp imorse.
bestämde mig för att hoppa över matten eftersom jag redan har gjort veckans
mål, så jag kunde stiga upp klockan 7 och ändå hinna utan problem.
sen så låg vi och prata innan jag sparka upp linus ur sängen eftersom han också
skulle till skolan, sen vandrade jag till bussen kring 8.
jobbigt somvanligt att fara ifrån honom..
men snart äre ju helg iaf!

nu ska jag fortsätta.
puss!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0