Every morning I look at you and smile, cause boy you came around and you knocked me down

Godmorgon!
vilket toppen humör jag är på idag alltså, känner det rent från tårna!
vet inte riktigt när jag somnade igår, mamma va upp kring 2 och då var
jag vaken, men det känns som att jag somnade typ halv 1,
så jag kan it svara på de.
har iaf sovit och drömt en massa roliga och konsiga
drömmar inatt, men nu är jag uppe och sitter och äter fukost!
bussen går på en halvtimma, så jag har gått om tid :)

dagen kommer bli kort, blir typ två lektioner. eftersom jag hade tänkt vara busig
och glömma grejjer till idrotten. JAG HATAR IDROTT!
så isället far jag hem med 12.10 bussen och ska baka lussebullar med mamsen! :)
det har ja längtat ända sen vi baka i lule i helgen,
så hon skulle vänta med att börja baka tills jag har kommit hem!
blir nog en bra dag!

nae, nu ska jag gå och prata lite med mor innan jag vandrar till bussen.
vi hörs.
puss!


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0