Every night I rush to my bed with hopes that maybe I’ll get a chance to see you

Hejhallå!
det blev inte så mkt nytta gjort dendära lektionen, på dubbel lektionen senare
fastna jag och jossan med de vi skulle göra, och lena var inte där..
så det blev inte så mkt gjort då heller.
10 i 3 gick jag ner till bussen så jag skulle hinna ta den, och varmt och skönt
vare i den, så jag tog på mig hörlurarna, satte på musik, och kurrade ihop mig
och tänkta ta mig en tupplur under den nästan 30 minuters långa resan.
sagt och gjort!

vaknade i kopparnäs, men tänkte att jag kan blunda lite till eftersom jag alltid
vaknar vid kyrkan..
nästa gång jag vaknar är när anna slår mig på knät och säger;
- "julia ska du till lule eller?"
jag tittar mig runt och säger typ.. naaae..
och inser då att jag är uti statoil påväg ut på e4..
lyckat!
dom fick sig ett gott skratt, även busschauffören skrattade! haha.
nåväl, anna skulle av på e4 en bit från henne, så jag hoppade även jag av där,
och begav mig den långa och extremt kalla vägen hemåt, ringde och pratade
med linus medans, och som att jag frös, bara leggings..
men nu är jag hemma iaf, eller ja för ett ganska bra tag sen, men dock fryser
mina lår fortfarnde.. varm dusch ikväll tack!

vi hörs.
puss!


sara och jag igår! :)♥

med saras glasögon, jag vill haa!!! :(

jag och jossan kom på att vi såg likadana ut igår!
grönt linne, svart kofta, svarta leggings, svarta uggs,
osv! haha, kul.

dum och dummare! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag älskar dig snygging <3

2009-11-12 @ 17:37:02
URL: http://sarafr.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0