Fairytales don't always have a happy ending, do they?

hej.
äntligen hemma efter en lång dag!
skolan gick väl rätt bra, blir bara så förbannat irriterad på varje lektion
där vi har kristina, hon förstör totalt min dag!
blev ingen idrott heller eftersom jag glömde, så jag, jossan och sara vandrade
ner till stan och har gått där i evigheternas evighet!
men vi har haft jätte roligt, och otroligt mycket skratt :)♥

nu är också alla julklappar planerade, bara pengarna som fattas..
får se hur jag klurar ut det, på nästa studiebidrag kommer jag kankse kunna
fixa 2 eller 3 julklappar! och jag har oköpt 6!
men det blev iaf en julklapp inköpt idag, bättre än ingenting känns det som!

nu ska jag göra någonting annat, är ruggigt sugen på att ta en powernap..
men får egentligen inte.
ska kolla om jag kan hitta på nå annat att göra.
puss!


Kommentarer
Postat av: Sara

Du är så fin mitt hjärta! jag älskar dig :)

2009-11-17 @ 18:06:15
URL: http://sarafr.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0