I count on you, no matter what they say

Godkväll!
klockan bara springer iväg!
gick upp och slängde mig på soffan, men hann bara lägga mig så ringde linus,
så låg och prata med honom ett tag, innan jag gick ner och dampa lite på msn,
och att jag inte fick hem rätt program..
irriterande nå så jävulskt!
sen prata jag ännu lite mer med linus, svammla på om lite allt möjligt.
blev ju inte att jag for dit idag, får se om jag kanske far dit img om han it ska
lana åallt? :)
miss my boy! ♥

sen for jag iaf och handla med mamma, tog typ hur länge som helst..
men dom ska ha "fest" här hemma imorgon, kallar man det så?
ja, iaf så måste jag fly någonstans, har ingen större lust att vara här, 
så blire inte att fara till lule gömmer jag mig väl i nån busshållsplats eller så!

nae, har laddat hem nå filmer som jag tänkte se.. 
men först ska jag leta upp ett smarrigt reccept dom kan ha till efterrätt imorgon.
puss! 


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0