I found you in the daylight and kissed you in the moonlight

Hej!
hemma efter en sjukt dålig dag!
istort sett allt var åt helvete!
vi fick tillbaka våra matteprov, och kände på mig redan då att jag inte skulle
klara de.. klarar jag de? NAE! jävla äckel kärring.
7 poäng ifrån G..
var fan läng sen jag var så arg, pennan höll på att gå i bitar och nae fyfan.
saken blev inte bättre när vi senare kom ner till lunchen och hade sett fram
emot plättar, vad möter oss? jo, nå jävla äckel vegetariskt...
åt helvete!
så då blev det ingen lunch över huvudtaget, magen kurrade som aldrig förr,
huvudvärken kom och även tröttheten som på en beställning.

hade idrott sen, motion till musik.. jomen vänta nu, jag orkar ju skit mkt på
tom mage. så även där sjönk humöret.
damp vilken äcklig dag.
har nyss ätit lite mat, så nu är huvudvärken påväg bort, och ska gå upp och
ta mig en powernap nu!

herrå.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0