I hope to find a little piece of mind, and I just want to know

Hejhallå!
äntligen hemma från skolan, så otroligt skönt!
och äntligen är det helg också, som att jag har längtat!
dagen har iaf rullat på utan större klagomål, hade en föreläsning om droger
också, och han som höll i de var ruggigt rolig, så det blev mycket skratt där!

sen fick vi sluta massor tidigare från turismen, jocke är bara hur bra som helst!
så jag och johanna knatade vidare till busstationen, och hann med 14,35 bussen.
helt lysande!
på bussen satt jag och prata med min älsklings frida! ♥
och innan jag gick hem stod jag även och prata med sofiaw
bra avslut på bussresan.

nåja, tror jag ska upp och ta mig en powernap nu, känns som att det skulle behövas!
får ändå inte igång msn, då jag måste ladda hem de nyaste åallt såntdära,
hur jobbigt som helst.
får se vad som händer ikväll? lule eller inte lule?
återstår att höra :)
puss.



aaaalex ! :)

jossan och sara på föreläsningen!

du gör min dag rolig ♥

sovarnA!


Kommentarer
Postat av: jossan

love u!!!<3

2009-11-07 @ 18:55:37

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0