I hope you know that this has nothing to do with you

Hejhallå!
hemma från skola, och för ovanlighetens skull är jag knappt ens trött!
så jag ska verkligen försöka att inte gå och sova nå.

har nyss ätit middag, och ska börja fixa med lite grejjer nu.
linus ska formatera om sin dator, så jag har fått lite grejjer som han vill ha kvar
som jag ska he över på cd-skivor och lite annat sånt! :)
så ska försöka göra det klart nu så han kan få det nästa gång jag far dit!
sen ska jag nog slå på en film, håller på att ladda ner the illusionist,
linus sa att det var ett måste att se den, så jag får väl se om det blir
att titta lite sen!

nu ska jag fortsätta med det hära, sen får vi se vad som sker.
puss!


Kommentarer
Postat av: ronja

nog visste jag att jag var söt, men SÅ söt :O:O <3

2009-11-19 @ 21:27:42
URL: http://ronjacrantz.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

Din hotmail:

Har du också blogg?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0